fbpx Biuro Współpracy i Umiędzynarodowienia | Uniwersytet Gdański - University of Gdańsk

Jesteś tutaj

Biuro Współpracy i Umiędzynarodowienia

Biuro Współpracy i Umiędzynarodowienia

Rektorat
Jana Bażyńskiego 8
pok. 202, 203, 207, 227
80-309 Gdańsk
Telefon: +48 58 523 31 70, +48 58 523 31 22, +48 58 523 25 56
Symbol: 
H100

Dyrektor Biura

Pracownicy

Pracownicy administracyjni

Zadania

  1. Przygotowuje i ewidencjonuje porozumienia o współpracy z zagranicznymi uczelniami i instytucjami badawczymi na szczeblu ogólnouczelnianym.
  2. Współpracuje z wydziałami przy opracowywaniu oferty edukacyjnej i szczegółowych zasad rekrutacji studentów, doktorantów oraz pracowników zagranicznych.
  3. Współpracuje z Centrum Komunikacji i Promocji w zakresie międzynarodowej promocji UG w tym współuczestniczy w tworzeniu materiałów promocyjnych w językach obcych.
  4. Prowadzi aktywne działania w zakresie nawiązywania kontaktów z zagranicznymi podmiotami świadczącymi usługi rekrutacyjne oraz zagranicznymi uczelniami i szkołami średnimi w celu pozyskiwania kandydatów na studia.
  5. Utrzymuje kontakty z polskimi placówkami dyplomatycznymi w krajach znajdujących się w obszarze zainteresowań Uniwersytetu oraz instytucjami państwowymi zajmującymi się gośćmi zagranicznymi przebywającymi w Polsce.
  6. Organizuje wyjazdy na Międzynarodowe Targi Edukacyjne oraz konferencje związane z procesem umiędzynarodowienia Uczelni.
  7. Prowadzi sprawy dotyczące współpracy zagranicznej Uniwersytetu z uczelniami zagranicznymi w oparciu o programy międzynarodowe, związane z wymianą studentów i kadry akademickiej.
  8. Aktualizuje stronę internetową (w wersji polskiej i angielskiej) poświęconą zadaniom realizowanym przez Biuro.
  9. Prowadzi doradztwo w zakresie możliwości wyjazdów studentów na stypendia zagraniczne.
  10. Koordynuje inicjatywy podejmowane przez Wydziały i jednostki ogólnouniwersyteckie ściśle korespondujące ze współpracą międzynarodową.
  11. Współpracuje z wydziałami i jednostkami ogólnouniwersyteckimi UG w zakresie rankingów efektów internacjonalizacji.