fbpx Dział Zarządzania Nieruchomościami i Logistyki | Uniwersytet Gdański - University of Gdańsk

Jesteś tutaj

Dział Zarządzania Nieruchomościami i Logistyki

Dział Zarządzania Nieruchomościami i Logistyki

Symbol: 
M200

Dyrektor Centrum

Kierownicy

Kierownicy Biur

Kierownicy Działów

Pracownicy

Kierowcy

Zadania

  1. Współpracuje z podmiotami zewnętrznymi (kontrahentami) w zakresie kształtowania oraz aktualizacji warunków współpracy, proponuje warunki najmu i sprzedaży, dokonuje rozliczeń umów zgodnie z zasadami obowiązującymi w UG.
  2. Współpracuje z właściwymi urzędami i instytucjami (m.in. organ administracji państwowej) w zakresie przygotowywania oraz pozyskiwania dokumentów określających stan formalno-prawny nieruchomości na podstawie wypisów i wyrysów z rejestru gruntów.
  3. Współpracuje z administratorami budynków w zakresie powierzonego im nadzoru nad przestrzeganiem warunków zawartych umów, w tym prawidłowym wykorzystywaniem powierzonego przedmiotu najmu lub dzierżawy.
  4. Opracowuje deklaracje dotyczące podatku od nieruchomości, podatku rolnego.
  5. Prowadzi ewidencję i rozliczenia dotyczące wynajmu doraźnego (krótkoterminowego), w tym powierzchni pod plakaty, organizowania akcji promocyjnych.
  6. Prowadzi nadzór nad racjonalnym wykorzystaniem floty samochodowej w celu zabezpieczenia potrzeb własnych Uniwersytetu.
  7. Współpracuje z firmami zewnętrznymi w zakresie zleceń transportowych wykraczających poza realizację własnym taborem samochodowym, w tym świadczenia usług przewozu autokarowego.
  8. Prowadzi weryfikację rozliczeń dotyczących wykorzystywania przez pracowników samochodów prywatnych do celów służbowych w oparciu o odrębne przepisy, prowadzi rejestr wyjazdów,
  9. Koordynuje działania w zakresie gospodarki odpadami prowadzonej w poszczególnych jednostkach organizacyjnych UG.
  10. Pełni obowiązki administratora bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO), w tym aktualizuje dane, dodaje nowych użytkowników.
  11. Sporządza sprawozdania i raporty z zakresu gospodarowania odpadami nałożone odrębnymi przepisami (m.in. dla potrzeb BDO, Krajowego Ośrodka Bilansowania i Zarządzania Emisjami - KOBiZE), nalicza opłaty z tytułu korzystania ze środowiska.
  12. Opracowuje dokumenty i szacuje koszty do procedury przetargowej w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz procedowanych z pominięciem ustawy PZP, dotyczących dostaw lub usług stanowiących zaspokojenie potrzeb ogólnouczelnianych.