fbpx Centrum Komunikacji i Promocji | Uniwersytet Gdański - University of Gdańsk

Jesteś tutaj

Centrum Komunikacji i Promocji

Centrum Komunikacji i Promocji

Rektorat
Jana Bażyńskiego 8
80-309 Gdańsk
Telefon: +48 58 523 25 84, +48 58 523 25 51
Symbol: 
H300

Dyrektor Centrum

Zastępca Dyrektora Centrum

Zadania

  1. Do zadań Centrum Komunikacji i Promocji należy w szczególności:

    1. tworzenie wizerunku Uczelni zgodnie ze strategią Uniwersytetu Gdańskiego uchwaloną przez Senat;
    2. prowadzenie polityki informacyjnej Uczelni zgodnie z przyjętą strategią komunikacji Uniwersytetu Gdańskiego;
    3. przygotowywanie informacji na stronę internetową Uniwersytetu w zakresie strategicznych działań i kierunków rozwoju Uczelni;
    4. prowadzenie monitoringu mediów w zakresie publikacji o Uniwersytecie oraz prowadzenie archiwum informacji prasowych na temat Uniwersytetu;
    5. prowadzenie bazy danych dziennikarzy oraz podmiotów medialnych zajmujących się szkolnictwem wyższym i nauką;
    6. gromadzenie i opracowywanie danych do publikowanych w mediach rankingów uczelni;
    7. przygotowywanie uczelnianego newslettera;
    8. prowadzenie działań promocyjnych Uniwersytetu.
    9. realizacja lub wspieranie działań promocyjnych i informacyjnych podejmowanych indywidualnie przez jednostki organizacyjne Uczelni oraz kontrola ich zgodności z  systemem identyfikacji wizualnej oraz wizerunkiem Uniwersytetu;
    10. wdrażanie w jednostkach organizacyjnych Uczelni identyfikacji wizualnej Uniwersytetu;
    11. opracowywanie i przygotowywanie publikacji oraz materiałów audiowizualnych promujących Uniwersytet wśród różnych grup docelowych;
    12. opracowywanie oraz nadzorowanie, we współpracy z Biurem Rekrutacji i trzykrotnie w ciągu roku – w marcu, czerwcu i wrześniu, medialnej kampanii promocyjnej wspierającej rekrutację na prowadzone w Uniwersytecie studia stacjonarne i niestacjonarne, do szkół doktorskich oraz na studia podyplomowe i inne formy kształcenia;
    13. współpraca z osobami odpowiedzialnymi za działania promocyjne na poszczególnych wydziałach;
    14. współpraca z wydziałami, Centrum Transferu Technologii oraz innymi jednostkami przy promocji osiągnięć naukowych i patentowych Uczelni;
    15. współpraca z Gazetą Uniwersytecką, Radiem MORS oraz Centrum Produkcji Filmowej i Dokumentalnej przy przygotowywaniu materiałów reportażowych z najważniejszych wydarzeń w działalności Uniwersytetu;
    16. zamawianie produktów promocyjnych i materiałów konferencyjnych, oznaczonych elementami systemu identyfikacji wizualnej Uniwersytetu, na potrzeby jednostek Uczelni, we współpracy z Centrum Zamówień Publicznych;
    17. współpraca z uczelnianymi organizacjami studenckimi i organizacjami doktorantów w zakresie wykorzystywania elementów systemu identyfikacji wizualnej Uniwersytetu podczas konferencji i wydarzeń naukowych organizowanych przez te organizacje;
    18. organizacja „Targów Akademia” oraz współpraca z wydziałami przy organizacji „Dni Otwartych” Uniwersytetu;
    19. promocja konferencji oraz innych ważnych wydarzeń i uroczystości organizowanych w Uniwersytecie;
    20. współpraca przy organizowaniu wizyt gości oraz uroczystości na szczeblu uczelnianym;
    21. tworzenie oraz archiwizowanie dokumentacji fotograficznej ważnych wydarzeń w działalności Uczelni;
    22. współpraca z Centrum Informatycznym UG w zakresie przygotowywania aktualności na stronę internetową Uniwersytetu;
    23. pozyskiwanie sponsorów na działania realizowane przez Uniwersytet Gdański;
    24. wypracowanie i realizacja strategii w zakresie pozyskiwania sponsorów dla Uniwersytetu Gdańskiego uwzględniającej działania społecznie odpowiedzialne;
    25. kontakty z otoczeniem gospodarczym powiązanym z Uniwersytetem Gdańskim;
    26. monitorowanie działań w zakresie sponsoringu poprzez:
    1. bieżące działania i kontakty ze sponsorami UG,
    2. kontrolę i wypełnianie umów zawartych ze sponsorami Uniwersytetu Gdańskiego,
    3. informowanie Rektora o realizacji umów i świadczeń ze sponsorami Uniwersytetu Gdańskiego;
    1. opracowanie pakietów korzyści (ofert) dla sponsorów Uniwersytetu Gdańskiego;
    2. budowanie relacji z otoczeniem Uniwersytetu Gdańskiego;
    3. informowanie sponsorów i potencjalnych sponsorów o bieżących działaniach i projektach realizowanych przez Uniwersytet Gdański;
    4. organizacja cyklicznych spotkań ze sponsorami i potencjalnymi sponsorami Uniwersytetu Gdańskiego z udziałem Biura Rektora;
    5. ewidencja działań w zakresie działań ze sponsorami realizowanymi przez jednostki Uniwersytetu Gdańskiego;
    6. określanie i definiowanie potrzeb w zakresie finansowania projektów Uniwersytetu Gdańskiego w formie pozyskiwania sponsorów;
    7. koordynowanie organizacji uroczystości uczelnianych;
    8. przygotowywanie uroczystości ogólnouczelnianych i międzyuczelnianych we współpracy z pozostałymi jednostkami Uczelni;
    9. nadzór, kontrola i rozliczanie budżetu prowadzonych eventów.