1. Zapewnia wsparcie informatyczne dla pracowników administracji centralnej oraz pracowników administracji poszczególnych jednostek uczelnianych.
2. Strukturę Działu WsparciaInformatycznego stanowią:
1) Sekcja Help-Desk,
2) Sekcja Zamówień IT.
2. Sekcja Help-Desk:
1) Zarządza zgłoszeniami i rozwiązuje problemy w zakresie rozwiązań informatycznych.
2) Konfiguruje stanowiska komputerowe oraz instaluje oprogramowanie.
3) Diagnozuje i rozwiązuje problemy sprzętowe.
4) Prowadzi i monitoruje szkolenia, udziela pomocy, konsultacji dla użytkowników programów i systemów informatycznych funkcjonujących w Uczelni oraz prowadzi badania związane z jakością świadczonych usług.
5) Opracowuje i aktualizuje dokumentację techniczną w tym koncepcyjną, projektową, wykonawczą oraz powykonawczą w zakresie realizowanych zadań.
6) Udziela wsparcia pracownikom Uczelni w zakresie korzystania z systemów informatycznych oraz usług sieciowych.
3. Sekcja Zamówień IT:
1) Identyfikuje potrzeby zakupowe jednostek organizacyjnych Uczelni w obszarze IT.
2) Przygotowuje opisy przedmiotu zamówienia, warunków udziału i kryteriów oceny ofert dla ogólnouczelnianych postępowań w obszarze IT oraz współpracuje w tym zakresie z jednostkami organizacyjnymi dla pozostałych postępowań.
3) Monitoruje realizację zamówień IT oraz zmian technologicznych, trendów rozwoju branży pod kątem zabezpieczenia potrzeb Uczelni i realizowanych zadań.