fbpx Dział Domów Studenckich i Hoteli Asystenckich | Uniwersytet Gdański - University of Gdańsk

Jesteś tutaj

Dział Domów Studenckich i Hoteli Asystenckich

Dział Domów Studenckich i Hoteli Asystenckich

Budynek administracji
Bażyńskiego 1A
pok. 111 – 113
80-309 Gdańsk
Godziny otwarcia:

poniedziałek - piątek: godz. 7:00 - 15:00, godziny przyjęć dla studentów od 10:00 do 14:00.

 

Administrowanie domami studenckim UG:

  • rozliczanie kosztów związanych z użytkowaniem budynków domów studenckich i Studenckiej Bazy Socjalnej (SBS)
  • prowadzenie spraw finansowych związanych z pobieraniem opłat za korzystanie z domów studenckich i SBS
  • utrzymywanie obiektów w należnym stanie technicznym, sanitarnym i porządkowym.

Organizacja kwaterowania studentów na rok akademicki oraz okres wakacji:

  • przyjmowanie wniosków i współpraca z Uniwersytecką Komisją Kwaterunkową przy przyznawaniu  miejsc na rok akademicki i okres wakacji.
  • prowadzenie bieżącej ewidencji wolnych miejsc w domach studenckich, informowanie o możliwości  zakwaterowania i zamiany miejsc w akademikach.
  • przygotowanie i prowadzenie Akcji Lato.
  • przyjmowanie wniosków na wjazd na teren Bałtyckiego Kampusu Uniwersyteckiego.

 

 
 

Administracja Domów Studenckich Gdańsk i Sopot

Dom Studencki nr 6

Telefon: +48 58 523 62 29
E-mail: ds6@ug.edu.pl

Dom Studencki nr 7

Dom Studencki nr 7
Armii Krajowej 111
81-824 Sopot
Telefon: +48 58 523 17 00
E-mail: ds7@ug.edu.pl

Dom Studencki nr 8

E-mail: ds8@ug.edu.pl
Godziny otwarcia:

Dom studencki wyłączony z eksploatacji do odwołania

Dom Studencki nr 9

E-mail: ds9@ug.edu.pl
Godziny otwarcia:

Dom studencki wyłączony z eksploatacji do odwołania

Dom Studencki nr 11

Telefon: +48 58 523 38 00, +48 58 523 38 83
E-mail: ds11@ug.edu.pl

Hotel Asystencki nr 1

Hotel Asystencki nr 2

Studencka Baza Socjalna

Studencka Baza Socjalna
Wiejska 20
84-150 Hel
Telefon: +48 58 675 08 36
Symbol: 
7H00

Kierownik Działu

Zastępca Kierownika

Kierownicy Sekcji

Specjalista Kierujący Administracją Domów Studenckich Gdańsk i Sopot

Specjalista Kierujący Administracją Domów Studenckich OGdańsk-Oliwa

Pracownicy

Zadania

1.    Zarządza domami studenckimi i hotelami asystenckimi Uniwersytetu.

2.    Prowadzi działalność w zakresie spraw mieszkaniowych studentów, koordynuje sprawy związane z kwaterowaniem w domach studenckich, prowadzi naliczanie bieżących należności i kontroluje ich wpłaty.

3.    Rozlicza koszty związane z eksploatacją domów studenckich.

4.    Sprawdza prawidłowość sporządzania sprawozdań miesięcznych z działalności domów studenckich.

5.    Współpracuje z właściwymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie inwestycji, modernizacji i remontów bazy lokalowej dla studentów.

6.    Współpracuje z Centrum Zamówień Publicznych w zakresie zakupów oraz przygotowuje materiały do przetargów.

7.    Przyjmuje i weryfikuje wnioski o nadanie uprawnień do wjazdu na teren Bałtyckiego Kampusu Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku Oliwie.

8.    Prowadzi monitoring należności w zakresie ściągalności należności z tytułu zamieszkania w domach studenckich i hotelach asystenckich UG.

9.    Prowadzi koordynuje i nadzoruje "Akcję Lato" w domach studenckich i hotelach asystenckich.

10.  Sporządza zestawienie zbiorcze opłat: miejscowej i uzdrowiskowej oraz rozlicza je z miejscowymi jednostkami samorządu terytorialnego.

11.  Zapewnia obsługę organizacyjną i biurową, Komisji ds. Hoteli Asystenckich, Rad Mieszkańców tych hoteli.

12.  Zarządza mieszkaniami służbowymi Uniwersytetu.

13.  Działowi Domów Studenckich podlegają Administracje Domów Studenckich oraz Zespół Lokali Użytkowych, które:

1)    organizują, kontroluje i koordynuje pracę w obiektach wchodzących w skład zespołu;

2)    odpowiadają za należyte zabezpieczenie mienia Uniwersytetu oraz zorganizowanie pracy osób zatrudnionych na stanowiskach związanych z ochroną mienia;

3)    utrzymują w należytym stanie administrowane budynki i pomieszczenia Uniwersytetu;

4)    ustalają odpowiedzialność za sprzęt administracyjny i sprawuje nadzór nad racjonalną gospodarką tym sprzętem;

5)    ustalają zakresy obowiązków pracowników obsługi, wyznacza rejony sprzątania oraz normy zużycia środków czystości i innych materiałów wykorzystywanych przy eksploatacji budynków;

6)    współpracują z Działem Bezpieczeństwa Pracy i Ochrony Zdrowia w zakresie wyposażania obiektów w sprawny sprzęt ochrony przeciwpożarowej, instrukcje alarmowe oraz pożarnicze tablice informacyjno-ostrzegawcze;

7)    zapewniają właściwe warunki bhp w administrowanych obiektach;

8)    współpracują z właściwymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie zapewnienia należytego stanu technicznego instalacji i urządzeń energetycznych, gazowych, odgromowych, wentylacyjnych, hydrantowych i alarmowych;

9)    rozliczają koszty związane z eksploatacją administrowanych obiektów;

10) prowadzą sprawy związane z zawieraniem umów dotyczących usług, wynajmu pomieszczeń w budynkach zespołu;

11) prowadzą sprawy związane z zakwaterowaniem studentów i innych osób zamieszkujących doraźnie w domach studenckich i hotelach asystenckich;

12) prowadzi księgi meldunkowe i przyjmuje wpłaty za noclegi, a także opłaty miejscowe i uzdrowiskowe w domach studenckich i hotelach asystenckich;

13) zapewniają utrzymanie sprawności eksploatacyjnej i wyposażenia domów studenckich