fbpx Instrukcje, szkolenia z EZD | Uniwersytet Gdański - University of Gdańsk

Jesteś tutaj

Instrukcje, szkolenia z EZD

EZD - dokumenty, instrukcja, szkolenia, komunikaty

SCHEMATY OBIEGU DOKUMENTÓW
od 2 stycznia 2016 roku
  1. Schemat ogólny
  2. Korespondencja przychodząca (zewnętrzna)
  3. Korespondencja wychodząca (na zewnątrz)
  4. Korespondencja wewnętrzna
 

WAŻNE DOKUMENTY

 


INSTRUKCJA OBSŁUGI SYSTEMU EZD

Podstawowe instrukcje oraz filmy instruktażowe do systemu EZD znajdują się na Portalu Pracownika w zakładce EZD:

https://pp.ug.edu.pl:8443/ezd.web

Pracownicy Uniwersytetu Gdańskiego logują się do Portalu Pracownika w następujący sposób:

Symbol Pracownika/Login:

Hasło: (numer PESEL lub hasło nadane przez pracownika)

 

Szczegółowe instrukcje wraz z podręcznikiem użytkownika, znajdują się na  Portalu edukacyjnym UG "MESTWIN":

https://pe.ug.edu.pl/

W dziale INSTRUKCJA OBSŁUGI SYSTEMU EZD:

po adresie PE:

Pracownicy Uniwersytetu Gdańskiego logują się do Portalu Edukacyjnego w następujący sposób:

W polu "Kim jesteś" proszę wybrać opcję "Pracownik UG"

login: jak do Portalu Pracownika (symbol pracownika)

hasło: jak do Portalu Pracownika

Link do kursu będzie widoczny po zalogowaniu, w sekcji "Twoje kursy".

 


KOMUNIKATY DLA PRACOWNIKÓW

  • W związku z trwającymi pracami nad wdrożeniem systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD), można zgłaszać się na szkolenia do Pani Agnieszki Krajewskiej, administratora systemu EZD w UG. Zgłoszenia należy przesyłać na adres e-mail: agnieszka.krajewska@ug.edu.pl
    Każdy pracownik może zgłosić się na dowolną liczbę szkoleń.
     
  • 4 stycznia 2016 roku zostanie wdrożony system EZD, jako system wspomagający na Wydziale Biologii, Wydziale Nauk Społecznych, w Bibliotece i niektórych jednostkach administracji centralnej;
  • 1 kwietnia 2016 roku zostanie wdrożony system EZD, jako system wspomagający w całym Uniwersytecie Gdańskim;
  • 1 stycznia 2017 roku  w Uniwersytecie Gdańskim zostanie wdrożony system EZD, jako system podstawowy.

 

  • Na wydziałach, w jednostkach ogólnouczelnianych oraz w każdym pionie administracji centralnej zostali powołani koordynatorzy, których zadaniem jest wspomaganie pracy użytkowników systemu EZD.
     
  • Informujemy, że zgodnie z wymogami licencyjnymi na używanie systemu EZD została zaktualizowana wersja systemu. Wynikiem tego jest m.in. zmiana szaty graficznej systemu. Taka sama wersja zostanie wdrożona od stycznia na serwer produkcyjny UG.
     
    Poniżej lista zmian, które zostały wprowadzone wraz z nową wersją:
  1. Własna grupa dystrybucyjna - usuwanie/modyfikacja 
  2. Edycja list seryjnych 
    Wprowadzono możliwość edycji adresatów w liście seryjnej jak również wprowadzenia nowego adresata z poziomu listy seryjnej.
  3. Metadane pism wewnętrznych typu "Data widniejąca na piśmie" i "Znak widniejący na piśmie" uzupełniają się automatycznie po złożeniu podpisu kwalifikowanego.
  4. Oznaczenie korespondencji odebranej osobiście przez adresata pisma jako „wysłana” przez pracownika.
  5. Możliwość konfiguracji nazwy pliku e-pisma.
  6. Usuwanie etykiet.
Ponadto informujemy, że wraz z aktualizacją systemu na Portalu edukacyjnym UG (https://pe.ug.edu.pl/) pojawiła się nowa dokumentacja do poszczególnych funkcjonalności systemu wraz z nowym wydaniem podręcznika dot. użytkowania systemu EZD. Zachęcamy do lektury, jednak z uwagi na dużą liczbę stron zwracamy się z gorącą prośbą o rozważenie konieczności drukowania dokumentów.
Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Piotr Gwizdała
Treść wprowadzona przez: Anna Pauli
Ostatnia modyfikacja: 
wtorek, 14 września 2021 roku, 11:26