fbpx Sekcja Systemów Wspomagających Zarządzanie Uczelnią | Uniwersytet Gdański - University of Gdańsk

Jesteś tutaj

Sekcja Systemów Wspomagających Zarządzanie Uczelnią

Sekcja Systemów Wspomagających Zarządzanie Uczelnią

Telefon: +48 58 523 25 88
Symbol: 
5D40

p.o. Kierownika Sekcji

Zadania

Sekcja Systemów Wspomagających Zarządzanie Uczelnią w szczególności:

  1. opracowuje i aktualizuje dokumentację techniczną, w tym koncepcyjną, projektową, wykonawczą oraz powykonawczą w zakresie realizowanych zadań;
  2. administruje i zarządza systemami kadrowo-płacowymi oraz finansowo-księgowymi;
  3. wspiera działy kadrowo-płacowe oraz finansowe w obsłudze dedykowanych systemów;
  4. koordynuje prace techniczne związane z wdrożeniem, utrzymaniem i rozwojem systemu klasy ERP;
  5. zarządza i administruje bazami danych oraz zapewnia ich lokalne kopie bezpieczeństwa tam, gdzie jest to wymagane prawem lub wynika to z odrębnych regulacji i ustaleń;
  6. wdraża i administruje ogólnouczelnianymi usługami chmurowymi, w tym O365;
  7. koordynuje działania związane z automatyzacją procesów, tworzy i implementuje przepływy procesów pomiędzy poszczególnymi usługami składowymi;
  8. utrzymuje aktualność przypisanych licencji poszczególnym użytkownikom;
  9. prowadzi aktualizację statusu pracowników i studentów na podstawie danych dostarczanych z innych systemów;
  10. współpracuje z dostawcą usług w zakresie aktualizacji zakresów funkcjonalnych oraz technicznych poszczególnych usług składowych oraz planów licencyjnych;
  11. planuje, wdraża i utrzymuje integrację z innymi systemami Uczelni w zakresie usług chmurowych;
  12. realizuje masowe wysyłki maili do wybranych grup pracowniczych;
  13. stanowi trzecią linię wsparcia technicznego dla pozostałych jednostek Uczelni.