WAŻNE
Najnowsze materiały, podstawowe instrukcje oraz filmy instruktażowe do systemu EZD znajdują się na Portalu Pracownika w zakładce EZD:
https://pp.ug.edu.pl:8443/ezd.web
W celu usprawnienia sposobu dokumentowania przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw, Uniwersytet Gdański wdroży system EZD do elektronicznego zarządzania dokumentacją.
8 kwietnia 2015 roku Rektor Uniwersytetu Gdańskiego podpisał umowę z Podlaskim Urzędem Wojewódzkim w Białymstoku o nieodpłatne korzystanie z programu komputerowego do elektronicznego zarządzania dokumentacją.
14 kwietnia br. zostało wydane zarządzenie Rektora Uniwersytetu Gdańskiego nr 31/R/15 ze zm. w sprawie elektronicznego zarządzania dokumentami w Uniwersytecie Gdańskim.
4 stycznia 2016 roku został wdrożony system EZD, jako system wspomagający na Wydziale Biologii, Wydziale Nauk Społecznych, w Bibliotece i niektórych jednostkach administracji centralnej;
1 kwietnia 2016 roku zostanie wdrożony system EZD, jako system wspomagający w całym Uniwersytecie Gdańskim.
Osoby, które od 4 stycznia 2016 roku będą pracowały w ww. systemie proszone są o wypełnienie wniosku o nadanie uprawnień do przetwarzania danych osobowych.
Wypełniony wniosek należy dostarczyć do Samodzielnego Stanowiska Pracy ds. Ochrony Informacji Niejawnych i Danych Osobowych.