Uniwersytet Gdański zajął III miejsce w kategorii „Reklama prasowa” w ogólnopolskim konkursie Genius Universitatis 2017 na najlepsze w mijającym roku akademickim kreatywne kampanie rekrutacyjne szkół wyższych.
Była to już szósta edycja, do której zakwalifikowało się aż 108 prac. Spośród nich, kapituła konkursu w składzie poniżej, wybrała „Mistrzów uczelnianej promocji” w siedmiu kategoriach:
Kapituła konkursu:
Zwycięska reklama Uniwersytetu Gdańskiego (w galerii poniżej), pochodzi z kampanii promocyjnej „Uniwersytet Gdański – więcej niż uczelnia, to styl życia”, którą przygotowała Sekcja Marketingu UG.
„Genius Universitatis - duch miejsca, opiekuńcza siła wyzwalająca poczucie wspólnoty studentów i ich mistrzów, jest ideą łączącą misje wszystkich liczących się szkół wyższych - mówi Waldemar Siwiński, prezes Fundacji Edukacyjnej Perspektywy organizującej konkurs. - Ta idea buduje wartościowe strategie promocyjne uczelni w warunkach niżu demograficznego, kiedy profesjonalny marketing - dodany do pozycji rankingowej uczelni - rozstrzyga o rekrutacyjnym sukcesie. Nasz konkurs pomaga uczelniom spojrzeć na ich marketingowe działania z pozycji eksperckiej, wskazuje przykłady dobrze prowadzonych kampanii, podpowiada też, w jakim kierunku prowadzić promocję oferty uczelnianej.”
Źródło: Perspektywy Press
Więcej informacji na: www.perspektywy.pl/genius
Piszą o tym również: http://naukawpolsce.pap.pl/aktualnosci/news,413431,nagrodzono-najlepsze-kampanie-promocyjne-uczelni.html