fbpx Dział Administrowania Budynkami | Uniwersytet Gdański - University of Gdańsk

Jesteś tutaj

Dział Administrowania Budynkami

Dział Administrowania Budynkami

Symbol: 
7F00

Kierownik Działu

Kierownicy

p.o. Kierownika

Pracownicy

Zadania

. Dział Administrowania Budynkami

  1. Nadzoruje utrzymanie budynków i pomieszczeń UG w należytym stanie.
  2. Nadzoruje racjonalną eksploatację i gospodarkę składnikami majątkowymi, sprzętem oraz materiałami w administrowanych obiektach.
  3. Kontroluje prawidłowość pobierania i rozliczania środków pieniężnych przez uprawnionych pracowników, zgodnie z Zasadami Gospodarki Kasowej obowiązującymi w Uczelni.
  4. Nadzoruje terminowe zgłaszanie potrzeb remontowych administrowanych obiektów.
  5. Współpracuje z dziekanami i jednostkami organizacyjnymi w zakresie wykonywanych zadań.
  6. Nadzoruje prace i wskazuje zadania w zakresie obowiązków koordynatora ds. terenów zieleni.
  7. Działowi Administrowania Budynkami podlegają Administracje Budynków, które:
  • organizują, kontrolują i koordynują pracę podległych pracowników w zakresie sprzątania, prac konserwatorskich oraz utrzymania w czystości i porządku terenów zewnętrznych;
  • organizują, kontrolują i koordynują prace związane z wykonywaniem remontów we własnym zakresie;
  • utrzymują w należytym stanie czystości administrowane budynki i pomieszczenia Uczelni;
  • zapewniają ochronę powierzonego mienia i składników wyposażenia budynków;
  • dbają o aktualizację treści instrukcji bezpieczeństwa pożarowego;
  • dokonują bieżących wymaganych przepisami prawa wpisów w Książce Obiektu Budowlanego;
  • współpracują z użytkownikami budynków w zakresie dostosowania pomieszczeń do celów działalności jednostek organizacyjnych Uniwersytetu;
  • dbają o zapewnienie właściwego stanu technicznego instalacji i urządzeń w administrowanych budynkach;
  • współpracują przy zawieraniu umów krótkoterminowych dotyczących wynajmów pomieszczeń i powierzchni, nadzorują przestrzeganie warunków zawartych umów oraz wszelkie bezumowne akcje promocyjne i informacyjne;
  • współpracują z najemcami UG w zakresie min. zgłaszania uwag merytorycznych do projektów umów najmu długoterminowych zawieranych z potencjalnymi najemcami oraz koordynują współpracę z kontrahentami po ich podpisaniu;
  • przygotowują w porozumieniu z dziekanem propozycje do rocznego planu remontów;
  • odpowiadają za stan techniczny oraz porządek i bezpieczeństwo terenów przy obiektach;
  • współpracują z Działem Bezpieczeństwa Pracy i Ochrony Zdrowia w zakresie wyposażania budynków w sprawny sprzęt ochrony przeciwpożarowej, instrukcje alarmowe oraz pożarnicze tablice informacyjno-ostrzegawcze;
  • współpracują z innymi jednostkami w zakresie zapewnienia właściwego stanu technicznego instalacji i urządzeń energetycznych, gazowych, odgromowych, wentylacyjnych, hydrantowych i alarmowych;
  • wprowadzają do panelu Nieruchomości dane dotyczące podległych budynków zgodnie z dokumentacją techniczną budynków.