Strona główna / O uczelni / Usługi IT / WWW / Instrukcja uzyskania uprawnień do wprowadzania treści na stronach internetowych Uniwersytetu Gdańskiego
Instrukcja uzyskania uprawnień do wprowadzania treści na stronach internetowych Uniwersytetu Gdańskiego
Instrukcja uzyskania uprawnień do wprowadzania treści na stronach internetowych Uniwersytetu Gdańskiego
Krok 1. Zgodnie z zarządzeniem Kanclerza nr 5/K/19 w sprawie sposobu umieszczania i weryfikacji treści na stronach internetowych Uniwersytetu Gdańskiego oraz w intranecie dostęp do panelu edycyjnego wymaga złożenia wniosku o umożliwienie umieszczania treści na stronach internetowych Uniwersytetu Gdańskiego w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (zgodnie z instrukcją) skierowanego do Zastepcy Dyrektora Centrum Informatycznego, Kierownika Działu Rozwoju Oprogramowania mgr Marcina Białka.
We wniosku tym należy wymienić:
dane wnioskodawcy:
imię, nazwisko, jednostka organizacyjna,
adres e-mail wnioskodawcy w domenie ug.edu.pl - jest on wymagany i niezbędny do założenia konta w panelu edycyjnym;
adresy stron, do których wnioskodawca ma otrzymać uprawnienia;
podpis przełożonego wg wskazanych rubryk;
datę i podpis wnioskodawcy.
Krok 2. W przypadku deklaracji przetwarzania danych osobowych na stronie internetowej należy spełnić dodatkowe kryterium jakim jest uzyskanie uprawnień do przetwarzania danych osobowych zgodnie z procedurą opisaną na stronie Biura Ochrony Informacji Niejawnych i Danych Osobowych.