Załóż konto w Internetowej Rejestracji Kandydatów MOST. Wpisz wymagane dane osobowe oraz dane dotyczące studiów.
Wybierz kierunek oraz uczelnię, na której chcesz realizować program.
Wypełniony w systemie IRK-MOST wniosek wydrukuj i podpisz.
Wydrukowany i podpisany wniosek przedłóż do zaopiniowania właściwemu Prodziekanowi na swoim Wydziale Macierzystym.
Zaopiniowany przez Prodziekana wniosek dostarcz do Uczelnianego Koordynatora Programu MOST (w Biurze Kształcenia), który przekaże wniosek do zaipiniowania Prorektorowi ds. Studentów i Jakości Kształcenia, a następnie wgra go do systemu IRK-MOST.
Po otrzymaniu decyzji o zakwalifikowaniu do Programu MOST (decyzja widoczna w systemie IRK-MOST) przygotuj Porozumienie o programie zajęć i przedstaw je do akceptacji właściwemu dziekanowi/prodziekanowi uczelni macierzystej oraz dziekanowi/prodziekanowi uczelni przyjmującej.
Masz obowiązek dostarczenia oryginału zaakceptowanego Porozumienia do dziekanatu Uczelni Macierzystej, a jego kopii do dziekanatu uczelni przyjmującej.
Masz możliwość ubiegania się o miejsce w domu studenckim. Informacji w tym zakresie udzieli Uczelniany Koordynator Programu MOST uczelni przyjmującej.
Studiuj na wybranej uczelni, poszerzając swoją wiedzę.
Po zrealizowaniu wszystkich zadeklarowanych zajęć w uczelni przyjmującej uzyskaj wpisy na karcie okresowych osiągnięć (Wykaz zaliczeń) a po powrocie na Uczelnię Macierzystą przedstaw ją dziekanowi/prodziekanowi, który, po jej zaakceptowaniu, dokona wpisów w Twoim indeksie.
Odbierz u Uczelnianego Koordynatora Programu MOST uczelni przyjmującej certyfikat poświadczający Twój udział w Programie MOST.