fbpx Ogólnopolska konferencja „Monitoring mediów – potrzeba czy konieczność” | Uniwersytet Gdański - University of Gdańsk

Jesteś tutaj

Ogólnopolska konferencja „Monitoring mediów – potrzeba czy konieczność”

Ogólnopolska konferencja „Monitoring mediów – potrzeba czy konieczność”

Przydatność monitorowania informacji z mediów na temat organizacji (instytucji/przedsiębiorstw), branż i problemów będzie tematem ogólnopolskiej konferencji „Monitoring mediów – potrzeba czy konieczność”. Prezentacje i dyskusja dotyczyć będą miedzy innymi kluczowych zagadnień związanych z badaniem medialnego efektu działań organizacji na rynku i możliwości wykorzystania danych do dalszego efektywnego funkcjonowania. Wśród zaproszonych gości są specjaliści z wielu dziedzin – praktycy wykorzystujący na co dzień badania w PR. Partnerem konferencji jest specjalizująca się w dokonywaniu wizerunkowych analiz przekazów medialnych firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.
 
Zapraszamy
 
Czas – 26 listopada 2104, początek konferencji o godzinie 11.00.
Miejsce – aula S204, Wydział Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk, ul. Bażyńskiego 4.
Organizatorzy – zespół kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna oraz firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.
 
 
Celem konferencji jest zaprezentowanie wybranych zagadnień dotyczących monitoringu mediów, stosowanych metod, a także weryfikacji danych i ich przydatności w różnych sektorach gospodarki. W roli prelegentów wystąpią zarówno przedstawiciele instytucji publicznych, jak i firm komercyjnych – rzecznicy prasowi, dyrektorzy działów PR, koordynatorzy projektów PR - osoby na co dzień współpracujące z mediami, reprezentujące Peugeot Polska, Provident Polska, Telma Communications Agency, Uniwersytet Gdański i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.
 
Zaproszeni goście podczas swoich wystąpień podejmą wiele interesujących tematów dotyczących m.in. globalnych trendów w zakresie pomiaru działań komunikacyjnych, systemów dostarczania informacji w komunikacji wewnętrznej, roli monitoringu mediów w pracy rzecznika prasowego, profesjonalizmu pracy w agencji PR. Wśród przedstawianych problemów znajdą się również zagadnienia komunikacji w kryzysie, a także analiza zmian, które nastąpiły w ostatnich kilkunastu latach w zakresie monitoringu mediów.
 
Patronami medialnymi konferencji są Radio MORS, Naukowe Koło Radiowców Radia Mors oraz Studencki Portal CDN...
 
Warto dodać, że Uniwersytet Gdański oraz firma Press Service Monitoring Mediów podpisały porozumienie o współpracy, na mocy którego firma zyskała miano partnera merytorycznego UG. Na mocy odrębnego porozumienia – podpisanego z Instytutem Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa UG – firma Press Service Monitoring Mediów został także merytorycznym partnerem Instytutu. Przedmiotem porozumienia jest prowadzenie wspólnych działań edukacyjnych i  badań naukowych. To między innymi prowadzenie nieodpłatnych warsztatów i wykładów przez firmę Press Service Monitoring Mediów dla studentów Uniwersytetu Gdańskiego, szczególnie kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, współorganizowanie konferencji naukowych i tematycznych, a także współpraca z naukowcami UG w zakresie badań  naukowych. Porozumienie zostało podpisane do końca roku akademickiego 2014/2015.
Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Krzysztof Klinkosz
Treść wprowadzona przez: Krzysztof Klinkosz
Ostatnia modyfikacja: 
poniedziałek, 24 listopada 2014 roku, 12:47