fbpx Media - Biznes - Kultura | Uniwersytet Gdański - University of Gdańsk

Jesteś tutaj

Media - Biznes - Kultura

Media - Biznes - Kultura

Miejsce: 
Gdańsk, pl. Solidarności 1, Europejskie Centrum Solidarności oraz Gdańsk, ul. Bażyńskiego 4, Wydział Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego
Data i czas wydarzenia: 
12.10.2017 - 09:30 do 13.10.2017 - 16:00
Organizator: 
Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa, Wydział Nauk Społecznych, Uniwersytet Gdański

media biznes komunikacja

Zagadnienia z kręgu komunikacji medialnej od lat są przedmiotem zainteresowań naukowców reprezentujących różne dziedziny wiedzy. Inne spojrzenie na media prezentują ekonomiści, a odmienne – prasoznawcy, socjologowie, psycholodzy, językoznawcy, historycy czy eksperci z zakresu komunikacji społecznej. Te interdyscyplinarne badania związane z postrzeganiem komunikacji publicznej są niezwykle potrzebne w dobie coraz intensywniejszych relacji mediów z podmiotami rynkowymi oraz wobec roli, jaką odgrywają media w kulturze oraz życiu społecznym i politycznym.

Współczesny człowiek nie może już się obyć bez informacji, której kształt stwarza ogromne pole do badań środków masowego przekazu i siły ich oddziaływania w skali świata, państwa czy regionu. To znaczenie mediów stwarza zarówno szanse, jak i zagrożenia, które wymagają krytycznej refleksji. Istota zjawiska, jakim jest komunikowanie publiczne, wymaga więc nieustannych aktualizacji, które poszerzając wiedzę z zakresu komunikowania – rewidują – lub przynajmniej uzupełniają – dotychczasowe spojrzenie na media. Zapraszając Państwa na cykliczną konferencję Media-Biznes-Kultura, mamy nadzieję, że jak zwykle pokaże ona nie tylko rolę mediów we współczesnym świecie, ale wyznaczy typowe obszary dla poszukiwań medioznawczych. Ze względu na wielość i różnorodność spojrzeń na funkcję mediów do dyspozycji badaczy oddajemy kilka paneli tematycznych

Strona WWW konferencji Media - Biznes - Kultura.

Plakat M-B-K