fbpx Uchwała nr 19/24 Senatu Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 28 marca 2024 roku zmieniająca uchwałę nr 30/23 Senatu Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 27 kwietnia 2023 roku w sprawie warunków i trybu rekrutacji kandydatów na studia stacjonarne i... | Biuletyn Informacji Publicznej

Uchwała nr 19/24
Senatu Uniwersytetu Gdańskiego
z dnia
28 marca 2024 roku
zmieniająca uchwałę nr 30/23 Senatu Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 27 kwietnia 2023 roku w sprawie warunków i trybu rekrutacji kandydatów na studia stacjonarne i niestacjonarne w Uniwersytecie Gdańskim w roku akademickim 2024/2025

Status aktu: obowiązujący
Data wejścia w życie: 
czwartek, 28 marca 2024 roku

W uchwale nr 30/23 Senatu Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 27 kwietnia 2023 roku w sprawie warunków i trybu rekrutacji kandydatów na studia stacjonarne i niestacjonarne w Uniwersytecie Gdańskim w roku akademickim 2024/2025 wprowadza się następujące zmiany:

1) § 20 ust. 3 otrzymuje brzmienie:
„3. Odwołanie oraz wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy kandydat składa w postaci papierowej na adres wskazany w decyzji lub w postaci elektronicznej za pośrednictwem systemu IRK. Pisma utrwalone w postaci papierowej opatruje się podpisem własnoręcznym. Pisma utrwalone w postaci elektronicznej opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.”;
2) dodaje się załącznik numer 2 „Terminy rekrutacji” w brzmieniu, jak w załączniku do niniejszej uchwały.

 

§ 3.

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

Przewodniczący Senatu
Rektor Uniwersytetu Gdańskiego
prof. dr hab. Piotr Stepnowski, czł. koresp. PAN
Ostatnia modyfikacja: 
czwartek, 28 marca 2024 roku, 13:13
Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Alicja Pyskło
Treść wprowadzona przez: Alicja Pyskło