Studenci Uniwersytetu Gdańskiego nakręcili uczelnianego LipDuba do utworu Teddybears Cobrastyle. Temat przewodni to subkultury. Z inicjatywą wyszło Studenckie Koło Naukowe Public Relations działające na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego. Przedsięwzięciu patronuje m.in. JM Rektor Uniwersytetu Gdańskiego.
Studenci Uniwersytetu Gdańskiego nakręcili uczelnianego LipDuba do utworu Teddybears Cobrastyle. Temat przewodni to subkultury. Z inicjatywą wyszło Studenckie Koło Naukowe Public Relations działające na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego. Przedsięwzięciu patronuje m.in. JM Rektor Uniwersytetu Gdańskiego.
Informacje od organizatorów:
LipDub UG: http://www.youtube.com/watch?v=0WYncVy-d6g
Wszystkie potrzebne informacje można znaleźć na stronie: http://www.lipdubug.pl/lipdub.html
LipDub – to spontaniczna inicjatywa studentów mająca nie tylko promować uczelnię, ale także kreatywność twórców i pokazać różnorodność studenckiego życia. Wszystkie te elementy przedstawione są w formie wideoklipu, przypominającego teledysk (kręconego master shotem czyli jednym ciągłym ujęciem), w którym uczestnicy za pomocą ruchu warg i puszczonej z playbacku piosenki wcielają się w rolę aktorów i muzyków.
Z inicjatywą nakręcenia LipDuba, czyli wideoklipu promującego Uniwersytet Gdański z udziałem studentów UG do wybranego utworu wyszło Studenckie Koło Naukowe Public Relations, działające na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego (opiekunem Koła jest prof. UG dr hab. Dorota Simpson, a w organizacji przedsięwzięcia studentów wspiera Biuro Promocji Uniwersytetu Gdańskiego). Temat przewodni LipDuba UG to subkultury. Studenci wybrali utwór Teddybears – Cobrastyle). Zapraszamy www.lipdubug.pl
PR manager LipDub UG
Kamila Milewska
coach.kamila.milewska@gmail.com
Załącznik | Wielkość |
---|---|
![]() | 27 KB |