fbpx Innowacje w marketingu 2003 | Uniwersytet Gdański - University of Gdańsk

Jesteś tutaj

Innowacje w marketingu 2003

Beata Czechowska-Derkacz
rzecznik prasowy Uniwersytetu Gdańskiego
Biuro Rzecznika Prasowego
80-952 Gdańsk-Oliwa
ul. Bażyńskiego 1a, p. 123
tel. (+58) 523 25 84 lub wew 25 84
e-mail: prasa@ug.edu.pl
http://ug.edu.pl/pl/info_dla_med
Gdańsk, 23.10.2003 r.

INFORMACJA PRASOWA

Na Uniwersytecie Gdańskim odbędzie się kolejna konferencja pt. "Innowacje w marketingu 2003. Młodzi o marketingu". Pierwsza zorganizowana w 2001 roku spotkała się z dużym zainteresowaniem kadry naukowej, osób wykonujących zawód z szeroko rozumianym marketingiem oraz mediów. Od pierwszej konferencji minęły już dwa lata, a w marketingu pojawiły się nowe idee, narzędzia i instrumenty. Prowadzone są ciekawe badania i projekty praktyczne. Warto zatem podzielić się najnowszymi wynikami tych badań.
Konferencja odbędzie się w dniach 23-25 października w Wojskowym Domu Wypoczynkowym IMPERIAL w Sopocie, ul. Koreckiego 10.
Organizatorem konferencji jest Zakład Marketingu Instytutu Handlu Zagranicznego na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego oraz Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów.
Głównym celem spotkań jest ponowne stworzenie forum wymiany poglądów młodych pracowników nauki na temat nowych zjawisk w marketingu. Umożliwienie młodym pracownikom nauki zajmującym się marketingiem ponownego zaprezentowania swoich badań i poglądów na temat nowych zjawisk w marketingu. Na wykładach i spotkaniach będzie mowa o marketingu partnerskim, zarządzaniu marketingowym, strategiach marketingowych, CRM - ze szczególnym uwzględnieniem najnowszych koncepcji komunikacji, elektronicznych narzędziach zarządzania informacją marketingową (Internet, telewizja interaktywna, telefonia komórkowa i wiadomości SMS czy WAP), zarządzaniu marką, indywidualizacji obsługi klienta. A także o teorii i praktyce marketingu.
Do Sopotu przyjadą młodzi pracownicy naukowi ze wszystkich uczelni wyższych w Polsce, m.in. z Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Akademii Ekonomiczna w Katowicach,
Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Akademii Ekonomicznej w Krakowie, UMCS w Lublinie, Uniwersytetu Warszawskiego, Uniwersytetu Szczecińskiego, Uniwersytetu w Białymstoku, Politechniki Częstochowskiej, WSZIP im Koźmińskiego w Warszawie, Uniwersytetu Opolskiego.
W programie przewidziano ok. 20 referatów, które zostaną później wydane drukiem. Szczegółowy program konferencji w załączniku.

W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z organizatorami: dr Tomasz Czuba, mgr Marek Reysowski, mgr Marcin Skurczyński, dr Anna M. Nikodemska - Wołowik albo sekretariatem Instytutu pod numerem telefonu (58) 551 58 82, lub pocztą elektroniczną na adres: tcz@panda.bg.univ.gda.pl.

Beata Czechowska-Derkacz
rzecznik prasowy UG
Biuro Informacji i Promocji
prasa@univ.gda.pl

ZałącznikWielkość
Plik Treść wydarzenia w formacie WORD23.01 KB