fbpx IV Sympozjum Przereklamowana Konsumpcja | Uniwersytet Gdański - University of Gdańsk

Jesteś tutaj

IV Sympozjum Przereklamowana Konsumpcja

IV Sympozjum Przereklamowana Konsumpcja

Miejsce: 
Wydział Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk, ul Bażyńskiego 4, aula S-204
Data i czas wydarzenia: 
28.04.2014 - 09:00 do 29.04.2014 - 17:00
Organizator: 
Zakład Psychologii Ekonomicznej i Organizacji Instytutu Psychologii Uniwersytetu Gdańskiego we współpracy ze Stowarzyszeniem Dziecko bez Reklamy
Zakład Psychologii Ekonomicznej i Organizacji Instytutu Psychologii Uniwersytetu Gdańskiego we współpracy ze Stowarzyszeniem Dziecko bez Reklamy zaprasza na IV Sympozjum Przereklamowana konsumpcja pod hasłem "Ryzyka kultury konsumpcji w szkole, rodzinie i organizacji", które odbędzie się 28 i 29 kwietnia 2014 roku na Wydziale Nauk Społecznych, Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Bażyńskiego 4, Gdańsk.
 
28 kwietnia
9.00-9.15 Otwarcie konferencji
9.15-10.00 Wykład 1: Czym jest ryzyko w psychopatologii rozwoju człowieka? dr hab. Wioletta Radziwiłłowicz, prof. UG
10.00-10.45 Wykład 2: Ryzyko – zniechęca czy stymuluje do zakupów? dr Robert Bęben, UG
10.45-11.15 Przerwa kawowa
11.15-12.15 Sesja studencka - Co kompensujemy konsumpcją i czy aktywizm stanowi antidotum konsumpcji? prelegenci: Koło Naukowe Psychologii Organizacji i Zarządzania Brevi Manu i studenci IV roku studiów zaocznych psychologii
12.15-13.00 Wykład 3: Ryzyko dysfunkcjonalnej konsumpcji dr Małgorzata Niesiobędzka, UG
13.15-14.00 Wykład 4: Zachowania kontrproduktywne: ryzyko dla firmy, korzyści dla pracowników dr hab. Joanna Czarnota-Bojarska, UW
 
29 kwietnia
16.00- 16.45 Wykład specjalny: Consumer Capitalism, Materialistic Values & Children’s Well-being Tim Kasser, Professor of Psychology, Knox College, Galesburg, IL, USA