fbpx II Konferencja Dydaktyczna „Dydaktyka akademicka: tradycja i nowoczesność” | Uniwersytet Gdański - University of Gdańsk

Jesteś tutaj

II Konferencja Dydaktyczna „Dydaktyka akademicka: tradycja i nowoczesność”

II Konferencja Dydaktyczna „Dydaktyka akademicka: tradycja i nowoczesność”

Miejsce: 
Wydział Biologii UG, Gdańsk ul. Wita Stwosza 59
Data i czas wydarzenia: 
28.03.2014 - 08:00 do 18:00
Organizator: 
Zespół do spraw Jakości Kształcenia Wydziału Biologii UG.

Patronat: Prorektor ds. Kształcenia Uniwersytetu Gdańskiego, Dziekan Wydziału Biologii Uniwersytetu Gdańskiego
Patronat honorowy: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji

Wydział Biologii UG, ul. Wita Stwosza 59, 80-308 Gdańsk, Auditorium Biologicum

Zespół ds. Jakości Kształcenia Wydziału Biologii UG zaprasza nauczycieli szkół wyższych i doktorantów na ogólnopolską Konferencję Dydaktyczną, która odbędzie się 28 marca 2014 r. na Wydziale Biologii UG w Gdańsku.

Zgłoszenia przyjmowane są do 28 lutego 2014 r. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń. Osoby, które chciałyby wziąć czynny udział w konferencji, mogą zaprezentować poster lub wystąpić w Ideatorium (3-minutowa prezentacja dotycząca dobrych praktyk w dydaktyce akademickiej, będąca inspiracją dla słuchaczy i służąca nawiązywaniu kontaktów).

Konferencja adresowana jest do nauczycieli akademickich i doktorantów, członków uczelnianych zespołów ds. jakości kształcenia oraz wszystkich zainteresowanych problemami dydaktyki akademickiej. Celem konferencji jest stworzenie możliwości wymiany wiedzy i doświadczenia kadry akademickiej w zakresie kształcenia oraz podjęcie dyskusji o najbardziej aktualnych i wymagających rozwiązania problemach związanych z kulturą jakości w polskich uczelniach.

Serdecznie zapraszamy doktorantów oraz nauczycieli akademickich wszystkich dziedzin! Zgłoszenia na Konferencję przyjmujemy do 28 lutego 2014. Należy wypełnić i wysłać formularz zgłoszenia, który znajduje się TUTAJ.

Więcej informacji:
www.kdwb.ug.edu.pl
www.facebook.com/KonferencjaDydaktyczna