Sesja poprawkowa 2024
........................................................
Proszę o kontakt mailowy: malgorzata.losiewicz@ug.edu.pl
Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej (członkini Zarządu)
http://www.ptks.pl/j3x/index.php/pl/wladze-towarzystwa/105-wladze/191-dr...
Polska Akademia Nauk (Komitet Nauk o Komunikacji Społecznej i Mediach)
Polska Akademia Umiejętności
Medialne wizerunki osób i instytucji;
Komunikowanie podmiotów rynkowych w kryzysie;
Sposoby prezentacji kryzysów wizerunkowych w mediach;
Strategie komunikacyjne z wykorzystaniem nowych mediów;
Pomiar efektywności działań i skuteczności narzędzi public relations.
Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG
Zapytanie: ŁOSIEWICZ MAŁGORZATA
Liczba odnalezionych rekordów: 51
1/51
Bożena Kłusek-Wojciszke, Małgorzata Łosiewicz.
"Generacja 50+" - atut czy przeszkoda na rynku pracy?
W: Równi na rynku pracy? : analiza sytuacji absolwentów i osób w wieku 50+ w województwie pomorskim / pr. zbior. pod red. Joanny Frycy
Gdańsk : Wyższa Szkoła Bankowa, [2009]
S. 31-35
ISBN: 978-83-61712-06-6
https://www.academia.edu/37329312/_Generacja_50_-_atut_czy_przeszkoda_na...
2/51
Małgorzata Łosiewicz.
Grupa Energa - identyfikacja wizerunkowa w dobrym stylu
W: Współczesne teorie komunikacji 2 : publikacja pokonferencyjna / pod red. Agnieszki Łaby
Wrocław : Oficyna Wydawnicza ATUT - Wrocławskie Wydawnictwo Oświatowe, 2009
S. 161-[172]
ISBN: 978-83-7432-596-7
Bibliogr. 3 poz.
Materiały z drugiej edycji sympozjum "Współczesne teorie komunikacji", Wrocław, 20-22 kwietnia 2009 roku
https://www.academia.edu/37331432/Grupa_Energa-identyfikacja_wizerunkowa...
3/51
Małgorzata Łosiewicz, Bożena Kłusek-Wojciszke.
Informacyjne aspekty dyskryminacji osób po 50. roku życia na pomorskim rynku pracy
W: Równi na rynku pracy? : analiza sytuacji absolwentów i osób w wieku 50+ w województwie pomorskim / pr. zbior. pod red. Joanny Frycy
Gdańsk : Wyższa Szkoła Bankowa, [2009]
S. 43-48
ISBN: 978-83-61712-06-6
https://www.academia.edu/37323959/Informacyjne_aspekty_dyskryminacji_os%...
4/51
Bożena Kłusek-Wojciszke, Małgorzata Łosiewicz.
Low social trust in new EU countries : is it a matter of culture or economy?
W: Wybrane problemy integracji europejskiej / pod red. Andrzeja Stępniaka, Stanisława Umińskiego, Adriany Zabłockiej
Sopot : Uniwersytet Gdański, 2009
S. [217]-223
ISBN: 978-83-7531-018-4
Bibliogr. 12 poz.
https://www.academia.edu/37368137/Low_social_trust_in_new_EU_countries_i...
5/51
Bożena Kłusek-Wojciszke, Małgorzata Łosiewicz.
Poziom zaufania społecznego w nowych krajach Unii Europejskiej. Kwestia kultury czy ekonomii?
Pieniądze i Więź. - 2009, R. 12, nr 1, s. 187-192
p-ISSN: 1506-7513
Bibliogr. 12 poz.
https://www.academia.edu/37331248/Poziom_zaufania_spo%C5%82ecznego_w_now...
6/51
Bożena Kłusek-Wojciszke, Małgorzata Łosiewicz.
Programowanie neurolingwistyczne jako nowy paradygmat komunikacji w biznesie (1) : systemy reprezentacji a możliwości skutecznego porozumiewania się
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego. Studia i Materiały Instytutu Transportu i Handlu Morskiego. - 2009, nr 6, s. [177]-190
p-ISSN: 2080-6302
Bibliogr. 7 poz.
https://www.academia.edu/37331293/Programowanie_neurolingwistyczne_jako_...
7/51
Bożena Kłusek-Wojciszke, Małgorzata Łosiewicz.
Programowanie neurolingwistyczne jako nowy paradygmat komunikacji w biznesie (2) : język jako narzędzie skutecznego porozumiewania się
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego. Studia i Materiały Instytutu Transportu i Handlu Morskiego. - 2009, nr 6, s. [191]-200
p-ISSN: 2080-6302
Bibliogr. 3 poz.
https://www.academia.edu/37331309/Programowanie_neurolingwistyczne_jako_...
8/51
Małgorzata Łosiewicz.
Relacje między mediami i public relations na podstawie badań przedsiębiorstw województwa pomorskiego
W: Media, biznes, kultura / pod red. Jana Krefta i Józefa Majewskiego
Gdańsk : [Wydawnictwo Marpress], 2009
S. [175]-181
ISBN: 978-83-7528-043-2
https://www.academia.edu/37368747/Relacje_mi%C4%99dzy_mediami_i_public_r...
9/51
Małgorzata Łosiewicz.
Rola obrazu w komunikacji społecznej
W: Komunikacja wizualna w przestrzeni społecznej / pod red. Anny Obrębskiej
Łódź : Wydawnictwo Primum Verbum, 2009
S. 205-212
ISBN: 978-83-62157-03-7
Bibliogr. 3 poz.
https://www.academia.edu/37331076/Rola_obrazu_w_komunikacji_spo%C5%82ecznej
10/51
Bożena Kłusek-Wojciszke, Małgorzata Łosiewicz.
Style postępowania w sytuacji konfliktowej u nauczycieli i studentów - analiza empiryczna
W: Komunikacja i negocjacje a współdziałanie interpersonalne / red. nauk. Zbigniew Nęcki, Klaudia Błaszczyk, Roman Uździcki
Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2009
S. [92]-103
ISBN: 978-83-7611-421-7
Bibliogr. zbiorcza s. [219]-237
https://www.academia.edu/37329324/Style_post%C4%99powania_w_sytuacji_kon...
11/51
Małgorzata Łosiewicz.
Wiedza i kapitał ludzki a konkurencyjność przedsiębiorstw w skali regionu
Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2009
232, [1] s., il., 24 cm
ISBN: 978-83-7326-655-1
Bibliogr. s. 225-[233]
https://www.academia.edu/37368254/Wiedza_i_kapita%C5%82_ludzki_a_konkure...
12/51
Bożena Kłusek-Wojciszke, Małgorzata Łosiewicz.
Wiedza jako specyficzny zasób przesiębiorstwa
W: Współczesne przedsiębiorstwo : zasobowe czynniki sukcesu w konkurencyjnym otoczeniu / red. nauk. Joanna Fryca, Jacek Jaworski
Warszawa : Wyższa Szkoła Bankowa : CeDeWu, 2009
Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, 1899-9867, 4
S. 133-147
ISBN: 978-83-61712-16-9
ISBN: 978-83-7556-209-5
Bibliogr. 25 poz.
https://www.academia.edu/37331416/Wiedza_jako_specyficzny_zas%C3%B3b_prz...
13/51
Małgorzata Łosiewicz, Bożena Kłusek-Wojciszke.
Media obywatelskie jako platforma komunikacji międzyludzkiej
W: Komunikowanie się : nowe wyzwania / Grażyna E. Kwiatkowska, Katarzyna Markiewicz
Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2010
S. [51]-60
ISBN: 978-83-227-3188-8
Bibliogr. 8 poz.
https://www.academia.edu/37331061/Media_obywatelskie_jako_platforma_komu...
14/51
Małgorzata Łosiewicz.
Dziennikarz obywatelski, czyli kto?
W: Oblicza nowych mediów / pod red. Agnieszki Ogonowskiej.
Kraków : Oficyna Wydawnicza Text, 2011.
Prace Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie, 76
S. 124-137.
ISBN: 978-83-60560-68-6
Bibliogr. 4 poz.
https://www.academia.edu/37331036/Dziennikarz_obywatelski_czyli_kto
15/51
Małgorzata Łosiewicz.
Kreowanie obywatelskiej rzeczywistości przez organizacje pozarządowe na przykładzie "Mediów Obywatelskich" z Elbląga
W: Media, biznes, kultura, t. 2 / pod red. Jana Krefta, Roberta Stopikowskiego
Gdańsk : Wydawnictwo "Marpress", cop. 2011
S. [238]-246
ISBN: 978-83-7528-074-6
https://www.academia.edu/37331071/Kreowanie_obywatelskiej_rzeczywisto%C5...
16/51
Małgorzata Łosiewicz.
Women in citizen media - the image of the modern female journalist
W: Naprawdę jaka jesteś, nie wie nikt : obraz kobiety w języku i literaturze / red. nauk. Joanna Smól
Poznań : Instytut Naukowo-Wydawniczy Maiuscula, 2011
S. 253-273.
ISBN: 978-83-931527-7-3
Bibliogr. 17 poz.
https://www.academia.edu/37368845/Women_in_citizen_media_- _the_image_of_the_modern_female_journalist
17/51
Małgorzata Łosiewicz.
Obywatelska twarz dziennikarstwa
W: Maski dziennikarstwa : księga poświęcona prof. dr hab. Wiktorowi Peplińskiemu / pod red. nauk. Anny Kalinowskiej-Żeleźnik, Anny Lusińskiej, Jolanty Maćkiewicz
Pelplin : Wydawnictwo "Bernardinum", 2012
S. 157-174
ISBN: 978-83-7823-099-1
Bibliogr. 22 poz.
https://www.academia.edu/37331227/Obywatelska_twarz_dziennikarstwa
18/51
Magdalena Iwanowska, Małgorzata Łosiewicz.
Tójmiasto - trzy podobne czy różne miasta. Wybory na prezydentów miast w Gdańsku, Gdyni i Sopocie w 2010 roku
W: Prezydenci miast : analiza rywalizacji w wyborach samorządowych / pod red. Łukasza Tomczaka
Wrocław : Wydawnictwo MARINA, 2012
S. [137]-161
ISBN: 978-83-61872-56-6
Bibliogr. w przypisach
https://www.researchgate.net/publication/327390749_Trojmiasto_-_trzy_pod...
19/51
Małgorzata Łosiewicz.
Ku strategii wykorzystania mediów społecznościowych przez polskie przedsiębiorstwa
W: Problemy konwergencji mediów, [t. 2] / red. nauk. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott ; przy współudz. Magdaleny Boczkowskiej
Praga ; Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" [etc.], 2013
Media and Public Relation
S. [331]-339
ISBN: 978-83-61991-43-4
ISBN: 978-80-87800-00-3
Bibliogr. 9 poz.
https://www.academia.edu/37331052/Ku_strategii_wykorzystania_medi%C3%B3w...
20/51
Małgorzata Łosiewicz.
Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji biznesowej
W: Faces of social communication : around the issues of marketing and public relations in contemporary society = Oblicza komunikacji społecznej : wokół problematyki marketingu i public relations w nowoczesnym społeczeństwie / red. nauk. Michał Kaczmarczyk
Praga ; Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" [etc.], 2013
Media and Public Relation
S. [135]-144
ISBN: 978-83-61991-23-6
ISBN: 978-80-87800-01-0
Bibliogr. 9 poz.
https://www.academia.edu/37331448/Wykorzystanie_medi%C3%B3w_spo%C5%82ecz...
21/51
Małgorzata Łosiewicz, Magdalena Iwanowska.
Rola nowych mediów w wyborach samorządowych 2010 roku w Trójmieście
W: Nowe media : między dziennikarstwem obywatelskim a polityką / pod red. Marka Jezińskiego, Aleksandry Sekleckiej, Łukasza Wojtkowskiego
Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2014
S. [193]-210
ISBN: 978-83-231-3137-3
Bibliogr. 40 poz.
https://www.academia.edu/37331339/Rola_nowych_medi%C3%B3w_w_wyborach_sam...
22/51
Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska.
Between tradition and modernity. New relations between media, business and culture : introduction
W: Media, business, culture, vol. 1, Media language research = Media, biznes, kultura, t. 1, Badania nad językiem mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
S. 13-25 [wersja ang.], s. 27-38 [wersja pol.]
ISBN: 978-0-9927953-0-6 (IRL)
ISBN: 978-83-7942-494-8 (POL)
Bibliogr. w przypisach
https://www.academia.edu/37368442/Between_tradition_and_modernity._New_r...
23/51
Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska.
Horizons of communication. The importance of media in social and political life. Introduction
W: Media, business, culture, vol. 2, Social and political role of the media = Media, biznes, kultura, t. 2, Społeczna i polityczna rola mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
S. 15-26 [wersja ang.], s. 29-39 [wersja pol.]
ISBN: 978-0-9927953-1-3 (IRL)
ISBN: 978-83-7942-495-5 (POL)
https://www.academia.edu/37368443/Horizons_of_communication._The_importa...
24/51
Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska.
In dialogue with consumer. New faces of marketing communication. Introduction
W: Media, business, culture, vol. 3, New trajectories of advertising and public relations = Media, biznes, kultura, t. 3, Nowe trajektorie reklamy i public relations / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
S. 13-22 [wersja ang.], s. 25-34 [wersja pol.]
ISBN: 978-0-9927953-2-0 (IRL)
ISBN: 978-83-7942-496-2 (POL)
Materiały z Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013", 10-11 października 2013 r., Gdańsk
https://www.academia.edu/37368451/In_dialogue_with_consumer._New_faces_o...
25/51
Małgorzata Łosiewicz.
Media obywatelskie dla trzeciego sektora, czyli jak to robią w Elblągu
W: Zawód dziennikarz : między misją a profesją / red. Barbara Brodzińska, Marek Jeziński, Magdalena Mateja
Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2015
S. 207-229
ISBN: 978-83-231-3461-9
Bibliogr. zbiorcza s. 290-315
https://www.academia.edu/37331458/Media_obywatelskie_dla_trzeciego_sekto...
26/51
Media, business, culture, vol. 1, Media language research / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
486, [1] s., il., 24 cm
ISBN: 978-0-9927953-0-6 (IRL)
ISBN: 978-83-7942-494-8 (POL)
Bibliogr. przy rozdz.
https://www.academia.edu/37368575/Media_business_culture_vol._1_Media_la...
27/51
Media, business, culture, vol. 2, Social and political role of the media / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
602, [1] s., 24 cm
ISBN: 978-0-9927953-1-3 (IRL)
ISBN: 978-83-7942-495-5 (POL)
Bibliogr. przy rozdz.
https://www.academia.edu/37368578/Media_business_culture_vol._2_Social_a...
28/51
Media, business, culture, vol. 3, New trajectories of advertising and public relations / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
309, [1] s., il., 24 cm
ISBN: 978-0-9927953-2-0 (IRL)
ISBN: 978-83-7942-496-2 (POL)
Bibliogr. przy rozdz.
https://www.academia.edu/37368582/Media_business_culture_vol._3_New_traj...
29/51
Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska.
Public perception of healthcare personnel in Poland and some other European countries in view of selected studies
International Business and Global Economy = Biznes Międzynarodowy w Gospodarce Globalnej, [dokument elektroniczny]. - 2015, nr 34, s. 198-209
http://ekonom.ug.edu.pl/web/download.php?OpenFile=1667 [dostęp 09.12.2015]
p-ISSN: 2300-6102
e-ISSN: 2353-9496
Bibliogr. 13 poz.
https://www.academia.edu/37294610/Public_perception_of_healthcare_person...
30/51
Małgorzata Łosiewicz.
Rozwój mediów obywatelskich w Polsce
W: Zawód dziennikarz : między misją a profesją / red. Barbara Brodzińska, Marek Jeziński, Magdalena Mateja
Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2015
S. 230-250
ISBN: 978-83-231-3461-9
Bibliogr. zbiorcza s. 290-315
https://www.academia.edu/37331481/Rozw%C3%B3j_medi%C3%B3w_obywatelskich_...
31/51
Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska.
Syncretism of forms and media used by the electric power industry in its communication strategies
W: Problemy konwergencji mediów, 2 / pod red. Krystiana Dudka, Małgorzaty Koszembar-Wiklik, Piotra Celeja, Magdaleny Boczkowskiej
Sosnowiec ; Praga : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" : Wydawnictwo Verbum, 2015
S. 129-140
ISBN: 978-83-64788-13-0
ISBN: 978-80-87800-33-1
Bibliogr. 12 poz.
https://www.academia.edu/37368793/Syncretism_of_forms_and_media_used_by_...
32/51
Małgorzata Łosiewicz.
The function of visual communication in the promotion of a city (as exemplified by the case of Gdańsk)
W: Media, business, culture, vol. 1, Media language research = Media, biznes, kultura, t. 1, Badania nad językiem mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
S. 331-[352]
ISBN: 978-0-9927953-0-6 (IRL)
ISBN: 978-83-7942-494-8 (POL)
Bibliogr. 12 poz.
https://www.academia.edu/37368776/The_function_on_visual_communication_i...
33/51
Beata Czechowska-Derkacz, Małgorzata Łosiewicz.
Uczelnie w medialnym kryzysie - dychotomiczny obraz naukowca i uczelni wyższej w mediach
Naukowy Przegląd Dziennikarski = Journalism Quarterly Research Review, [dokument elektroniczny]. - 2015, nr 4, s. 42-61
http://naukowy-przeglad-dziennikarski.org/nr/2-2015/3.pdf [dostęp 20.07.2015]
e-ISSN: 2084-8064
Bibliogr. 7 poz.
https://www.academia.edu/37331386/Uczelnie_w_medialnym_kryzysie_dychotom...
34/51
Małgorzata Łosiewicz, Beata Czechowska-Derkacz.
Funkcjonowanie dualizmu wizerunkowego polskich naukowców w przekazach medialnych
W: Komunikowanie o nauce / pod red. Edyty Żyrek-Horodyskiej i Magdaleny Hodalskiej
Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2016
S. 195-212
ISBN: 978-83-233-4099-7
ISBN: 978-83-233-9423-5 (e-book)
Bibliogr. 11 poz.
https://www.academia.edu/37323947/Funkcjonowanie_dualizmu_wizerunkowego_...
35/51
Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska, Katarzyna Bałandynowicz-Panfil, Beata Czechowska-Derkacz, Katarzyna Walotek-Ściańska.
Identity and image in media communication
Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Wydawnictwo Novae Res, 2016
156 s.
ISBN: 978-83-8083-431-6 (pol)
ISBN: 978-0-9927953-3-7 (irl)
Bibliogr. przy rodziałach
https://www.academia.edu/37294480/Identity_and_Image_in_Media_Communicat...
36/51
Medi@stery / red. nauk. serii Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska
Gdynia : Novae Res - Wydawnictwo Innowacyjne, 2016
21 cm
http://www.mediastery.ug.edu.pl/?page_id=458
37/51
Media Biznes Kultura = Media Business Culture / red. Anna Ryłko-Kurpiewska, Małgorzata Łosiewicz
ISSN: 2451-1986
Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2016
http://www.ejournals.eu/MBK/
38/51
Media, business, culture, vol. 1, Old media, modern media / ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska
Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
375, [2] s., il., 24 cm
ISBN: 978-0-9927953-4-4 (irl)
ISBN: 978-83-8083-404-0 (pol)
Bibliogr. przy rozdz.
https://www.academia.edu/37368853/Media_business_culture_vol._1_Old_medi...
39/51
Media, business, culture, vol. 2, The faces of media communicationMedia, biznes, kultura, t. 2, Oblicza komunikacji medialnej / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
478, [3] s., il., 24 cm
ISBN: 978-0-9927953-5-1 (IRL)
ISBN: 978-83-8083-405-7 (POL)
https://www.academia.edu/37368858/Media_business_culture_vol._2_The_face...
40/51
Media, business, culture, vol. 3, Media realities. Forms, problems, aspirations Media, biznes, kultura, t. 3, Rzeczywistość medialna. Formy, problemy, aspiracje / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
291 s., il., 23 cm
ISBN: 978-0-9927953-6-8 (IRL)
ISBN: 978-83-8083-406-4 (POL)
https://www.academia.edu/37368863/Media_business_culture_vol._3_Media_re...
41/51
Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska.
Multidimensionality of modern media communication
W: Media, business, culture, vol. 1, Old media, modern media = Media, biznes, kultura, t. 1, W kręgu starych i nowych mediów / ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska
Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
S. 13-23 [wersja ang.], s. 25-34 [wersja pol.]
ISBN: 978-0-9927953-4-4 (irl)
ISBN: 978-83-8083-404-0 (pol)
https://www.academia.edu/37368853/Media_business_culture_vol._1_Old_medi...
42/51
Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska.
The faces of media communication
W: Media, business, culture, vol. 2, The faces of media communication = Media, biznes, kultura, t. 2, Oblicza komunikacji medialnej / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
S. 13-25 [wersja ang.], s. 27-38 [wersja pol.]
ISBN: 978-0-9927953-5-1 (IRL)
978-83-8083-405-7 (POL)
https://www.academia.edu/37368858/Media_business_culture_vol._2_The_face...
43/51
Małgorzata Łosiewicz, Maria Anna Ryłko-Kurpiewska.
Various dimensions of media in the research done by students and doctoral candidates : introduction
W: Media, business, culture, vol. 3, Media realities. Forms, problems, aspirations = Media, biznes, kultura, t. 3, Rzeczywistość medialna. Formy, problemy, aspiracje / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
S. 13-23 [wersja ang.], s. 25-35 [wersja pol.]
ISBN: 978-0-9927953-6-8 (IRL)
978-83-8083-406-4 (POL)
https://www.academia.edu/37368863/Media_business_culture_vol._3_Media_re...
44/51
Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska.
"Młodości! ty nad poziomy wylatuj". Szkice do portretu młodego naukowca w mediach
Horyzonty Wychowania. - 2017, Vol. 16, no. 39, s. 11-28
p-ISSN: 1643-9171
e-ISSN: 2391-9485
Bibliogr. 18 poz.
https://horyzonty.ignatianum.edu.pl/index.php/HW/issue/view/68
45/51
Anna Ryłko-Kurpiewska, Małgorzata Łosiewicz.
Edytorial: Wizerunek naukowca w mediach
Horyzonty Wychowania. - 2017, Vol. 16, no. 39, s. 5-8
p-ISSN: 1643-9171
e-ISSN: 2391-9485
https://horyzonty.ignatianum.edu.pl/index.php/HW/issue/view/68
46/51
Horyzonty Wychowania Vol. 16, no. 39 / red. nru Anna Ryłko-Kurpiewska, Małgorzata Łosiewicz
ISSN: 2391-9485
Kraków : Wydział Pedagogiczny Akademii Ignatianum, 2017
Tyt. nru: Wizerunek naukowca w mediach
https://horyzonty.ignatianum.edu.pl/index.php/HW/issue/view/68
47/51
Medi@stery / red. nauk. serii Anna Ryłko-Kurpiewska, Małgorzata Łosiewicz
Gdynia : Novae Res - Wydawnictwo Innowacyjne, 2017
21 cm
http://www.mediastery.ug.edu.pl/?page_id=458
48/51
Media Biznes Kultura = Media Business Culture / red. Anna Ryłko-Kurpiewska, Małgorzata Łosiewicz
ISSN: 2451-1986
Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2017
24 cm
http://www.ejournals.eu/MBK/
49/51
Anna Ryłko-Kurpiewska, Małgorzata Łosiewicz.
Naukowa młodość i dojrzałość - perspektywy medialne i pozamedialne
Media Biznes Kultura = Media Business Culture. - 2017, nr 1 (2), s. 23-31
p-ISSN: 2451-1986
e-ISSN: 2544-2554
Bibliogr. 21 poz.
http://www.ejournals.eu/MBK/
50/51
Beata Czechowska-Derkacz, Małgorzata Łosiewicz, Andrzej Ostrowski.
Nie zabijaj, nie kradnij! Sytuacje kryzysu najwyższego ryzyka na uczelniach wyższych w relacjach mediów
Studia Medioznawcze = Media Studies. - 2017, nr 3 (70), s. 91-99
p-ISSN: 1641-0920
e-ISSN: 2451-1617
Bibliogr. 15 poz.
https://www.academia.edu/37331154/Nie_zabijaj_nie_kradnij..._Sytuacje_kr...
51/51
Małgorzata Łosiewicz.
Nowe media w trzecim sektorze : krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań
Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2018
481, [1] s., 23 cm
ISBN: 978-83-7865-704-0
Bibliogr. s. 433-474
https://www.academia.edu/37331179/Nowe_media_w_trzecim_sektorze._Krytycz...
https://wyd.ug.edu.pl/oferta_wydawnictwa/77862/nowe_media_w_trzecim_sekt...
Międzynarodowe konferencje naukowe
2017, referat Naukowa młodość i dojrzałość – perspektywy medialne i pozamedialne, Konferencja Międzynarodowa „Media - Biznes - Kultura. Pomorze 2017”, Dziennikarstwoi komunikacja społeczna Uniwersytet Gdański, Europejskie Centrum Solidarności, Gdańsk.
2016, referat Promotion of cultural institutions in the social media on the example of European Solidarity Centre, Międzynarodowa Konferencja Naukowa „Religia i kultura w cyfrowych mediach”, Akademia Ignatianum w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach i Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu, Kraków.
2015, referat Dziennikarze obywatelscy – portret własny, Międzynarodowa Konferencja Naukowa „Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2015”, Dziennikarstwo i komunikacja społeczna Uniwersytet Gdański, Gdańsk.
2011, referat Rola nowych mediów w wyborach samorządowych 2010 w Trójmieście, Międzynarodowa Konferencja Naukowa „Wybory 2010. Media, prawo, społeczeństwo”, Wydział Politologii i Studiów Międzynarodowych UMK, Toruń.
2011, referat Women in Citizen Media - The Image of the Modern Female Journalist, Międzynarodowa Konferencja Naukowa “Kobieta w XXI wieku”, Instytut naukowo - wydawniczy Maiuscula wraz z Zakładem Retoryki, Pragmalingwistyki i Dziennikarstwa Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu oraz Wyższą Szkołą Zdrowia, Urody i Edukacji w Poznaniu, Poznań.
2009, referat Media obywatelskie jako platforma komunikacji międzyludzkiej, Międzynarodowa Konferencja Naukowa „Nowe wyzwania w komunikowaniu się”, Instytut Psychologii Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Instytut Psychologii UMCS Lublin, Szczecin.
Krajowe konferencje naukowe
2018, referat Zachowania etyczne w czasie kryzysów wizerunkowych- potrzeba czy konieczność?, XII Konferencja Naukowa Etyki Mediów, „Prawdziwe media - uczciwość i prawda w mediach”, Uniwersytet Papieski Jana Pawła II, Kraków.
2017, referat Szkice do portretu młodego naukowca na przykładzie wybranych mediów cyfrowych, 10 lat PTKS. Konferencja Jubileuszowa. „Dokonania dekady i perspektywy rozwojowe studiów nad mediami i komunikowaniem w Polsce”, PTKS, Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej oraz Instytut Politologii Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław.
2016, referat Mobilne formy komunikacji marketingowej z odbiorcą za pośrednictwem ekranów dotykowych, IV Kongres Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej „Kreowanie komunikowania – zawartość, kontrola, krytyka”, PTKS, Poznań.
2014, referat Funkcjonowanie dualizmu wizerunkowego polskich naukowców w przekazach medialnych, Konferencja Jubileuszowa „Media - Dziennikarze – Wiedza”, Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UJ, Kraków.
2014, referat Syncretism of form and media used by the electro-energetic sector in communication strategies, II Ogólnopolska Konferencja Naukowa” Problemy konwergencji mediów w Polsce, Międzynarodowe Centrum Badań nad Mediami i Komunikacją Społeczną, Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu, Fundacja „Humanitas” oraz Akademia Ignatianum, Kraków.
2014, referat Badania monitoringu mediów w Polsce. Zakres potrzeb i proponowane rozwiązania, Ogólnopolska Konferencja „Monitoring mediów - potrzeba czy konieczność”, Dziennikarstwo i komunikacja społeczna Uniwersytet Gdański oraz Press Service Monitoring Mediów, Gdańsk.
2013, referat Ku strategii wykorzystania mediów społecznościowych przez polskie przedsiębiorstwa,
2013, referat Media społecznościowe jako innowacyjny element strategii wizerunkowej przedsiębiorstw, III kongres Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej „MEDIATYZACJA ŻYCIA, KULTURY, POLITYKI”, Kraków.
2013, referat Wizerunek miasta-czyli jak zarządzać informacją w sytuacjach kryzysowych, Konferencja Naukowa „Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013”, Dziennikarstwo i komunikacja społeczna Uniwersytet Gdański, Gdańsk.
2010, referat Dziennikarz obywatelski, czyli kto?, Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Oblicza nowych mediów” Wydział Socjologii Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie, Kraków.
2010, referat Media obywatelskie dla trzeciego sektora, czyli jak to robią w Elblągu, Ogólnopolska Konferencja „Nowe Media- Polityka.Kultura.Społeczeństwo”, Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UMK, Toruń.
2010, referat Kreowanie obywatelskiej rzeczywistości przez organizacje pozarządowe na przykładzie Mediów Obywatelskich z Elbląga, Konferencja Naukowa „Media.Biznes.Kultura. Pomorze 2010.”, Dziennikarstwo i komunikacja społeczna Uniwersytet Gdański, Gdańsk.
2010, referat Wykorzystanie komunikacji wizualnej w promocji miasta na przykładzie Gdańska, II Kongres Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej „AUTONOMIA NAUKI O KOMUNIKOWANIU” Lublin.
2009, referat Grupa Energa – identyfikacja wizerunkowa w dobrym stylu, II edycja ogólnopolskiej konferencji naukowej “WSPÓŁCZESNE TEORIE KOMUNIKACJI II”, Koło Naukowe Corporate Identity & Public Relations, działające przy Szkole Wyższej Psychologii Społecznej we Wrocławiu, Wrocław.
2009, referat Dziennikarzy obywatelskich portret własny, Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Dziennikarstwo jako zawód i powołanie”, Zakład Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Instytutu Politologii Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Toruń.
2009, referat Rozwój mediów obywatelskich w Polsce, Ogólnokrajowa Konferencja Naukowa „Nowe Media – społeczeństwo sieciowe”, Zakład Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Instytutu Politologii Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Toruń.
2008, referat Relacje między mediami i public relations na podstawie badań przedsiębiorstw województwa pomorskiego, Konferencja Naukowa „Media-Biznes-Kultura 2008”, Dziennikarstwo i komunikacja społeczna Uniwersytet Gdański, Sopot.
2008, referat Rola obrazu w komunikacji społecznej, Konferencja Naukowa „Komunikacja wizualna”, Uniwersytet Łódzki, Tuczno.