MIEJSCE PRACY:
Administracja Budynków Wydziału Zarządzania
STANOWISKO:
Konserwator
WYMIAR ETATU:
100%
WYMAGANIA:
-
wykształcenie minimum zasadnicze, zawodowe o profilu technicznym (znajomość podstaw hydrauliki, prac malarskich i porządkowych),
-
umiejętność obsługi sprzętu ogrodniczego,
-
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
-
umiejętność dobrej organizacji pracy,
-
łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność pracy w zespole,
-
uczciwość, sumienność, punktualność, odpowiedzialność, rzetelność, dokładność, wysokie zaangażowanie w pracę.
WYMAGANE DOKUMENTY:
-
Curriculum vitae (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia),
-
Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i zdobyte kwalifikacje,
APLIKACJE NALEŻY SKŁADAĆ:
Administracja Budynków Wydziału Zarządzana
ul. Armii Krajowej 101
81-824 Sopot
pok. nr. 130
w terminie do dnia: 26.08.2022 r.
Jednostka organizacyjna:
Administracja Budynków Wydziału Zarządzania
Adres: jw.
Adres e-mail: grazyna.adamczuk@ug.edu.pl
Klauzula zgody
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Uniwersytet Gdański moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego postępowania rekrutacyjnego na stanowisko konserwatora w Administracji Budynków Wydziału Zarządzania oraz w kolejnych naborach kandydatów na pracowników
Uniwersytetu Gdańskiego zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych
z dnia 27 kwietnia 2016 roku.
Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie oraz, że jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanym dalej RODO, informujemy, iż:
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Gdański z siedzibą w (80-309) Gdańsku przy ul. Jana Bażyńskiego 8.
-
Administrator danych osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (58) 523 31 30 lub adresem e-mail: iod@ug.edu.pl.
-
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko konserwatora,
-
Podstawą prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na potrzeby rekrutacji jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego w szczególności z art. 221 ustawy - Kodeks Pracy. Przesłanką legalizującą proces przetwarzania danych osobowych podanych dobrowolnie przez kandydata, wychodzących poza zakres danych wskazanych w art. 221 ustawy - Kodeks Pracy oraz kandydatów wyrażających chęć wzięcia udziału w przyszłych rekrutacjach organizowanych przez Administratora będzie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą.
-
Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych po podjęciu decyzji o przystąpieniu do procesu rekrutacji jest obowiązkowe w zakresie określonym art. 22 ¹ kp oraz warunkuje możliwość ubiegania się o przyjęcie do pracy i ewentualne dalsze zatrudnienie. W przypadku podania danych osobowych wykraczających poza w/w przepisy prawa – podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne ale warunkuje możliwość udziału w procesie rekrutacji.
-
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w imieniu administratora danych przez upoważnionych pracowników wyłącznie w celach, o których mowa w ust. 3.
-
Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji celów określonych w ust. 3. W przypadku negatywnego wyniku rekrutacji Pani/Pana dane będą usuwane bezzwłocznie po zakończeniu rekrutacji chyba, że w określonym zakresie wymóg archiwizacji przewidują przepisy prawa – wówczas przez czas określony w tych przepisach. Wyjątek stanowić będą dane osobowe kandydatów, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie ich danych do celów przyszłych rekrutacji - w takim przypadku Uczelnia będzie przechowywała dane nie dłużej niż do jednego roku od zakończenia pierwszej rekrutacji, w której kandydat brał udział.
-
Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa. W przypadku złożenia dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora, tj. podmiot będący operatorem usługi pocztowej.
-
Na zasadach określonych przepisami RODO przysługuje Pani/Panu:
-
prawo dostępu do treści swoich danych,
-
prawo do ich sprostowania, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym,
-
prawo do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także przenoszenia danych – w przypadkach przewidzianych prawem,
-
prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
-
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.