MIEJSCE PRACY:
Dział Kontrolingu
STANOWISKO:
referent/specjalista administracyjny
WYMIAR ETATU:
100% (etat na zastępstwo)
WYMAGANIA:
-
preferowane wykształcenie wyższe z obszaru: ekonomia, zarządzanie,
-
mile widziane doświadczenie pracy w działach finansowych, księgowych,
-
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel,
-
mile widziana znajomość zagadnień z zakresu finansów publicznych, prawa o szkolnictwie wyższym, finansowaniu nauki oraz rachunkowości,
-
umiejętności analityczne oraz integracji i syntezy danych finansowych na potrzeby raportowania zarządczego,
-
umiejętność przygotowywania zestawień i informacji w sposób tabelaryczny, graficzny oraz opisowy
-
umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odpowiedzialność i dokładność, samodzielność i zaangażowanie w pracę, kreatywność,
-
umiejętność pracy pod presją czasu.
PRZEWIDYWANY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
-
przygotowywanie informacji niezbędnych do podejmowania decyzji zarządczych,
-
przygotowywanie zestawień finansowo-księgowych,
-
monitorowanie przebiegu finasowania wybranych zagadnień – zgodności wpływów i wydatkowania z przedstawionymi budżetami zadań/przedsięwzięć/jednostek organizacyjnych,
-
współpraca z kierownikami zadań/przedsięwzięć/jednostek organizacyjnych,
-
współpraca z innymi jednostkami administracji centralnej UG, głównie z obszaru kwestury,
-
prowadzenie strony internetowej Działu Kontrolingu (jako strony jednostek Uniwersytetu Gdańskiego zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami),
-
obsługa administracyjna Senackiej Komisji ds. Finansów
WYMAGANE DOKUMENTY:
-
curriculum vitae (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia),
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i zdobyte kwalifikacje.
APLIKACJE NALEŻY SKŁADAĆ:
w terminie do dnia:
14 lutego 2022 r.
Jednostka organizacyjna:
Dział Kontrolingu UG
Adres:
ul. Jana Bażyńskiego 8, 80-309 Gdańsk, pok. R410
Adres e-mail:
dominika.wendt@ug.edu.pl, kwestor@ug.edu.pl
Klauzula zgody
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Uniwersytet Gdański moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego postępowania rekrutacyjnego na stanowisko referent/specjalista administracyjny oraz w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Uniwersytetu Gdańskiego zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku.
Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie oraz, że jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanym dalej RODO, informujemy, iż:
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Gdański z siedzibą w (80-309) Gdańsku przy ul. Jana Bażyńskiego 8.
-
Administrator danych osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (58) 523 31 30 lub adresem e-mail: iod@ug.edu.pl
-
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko referent /specjalista administracyjny.
-
Podstawą prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na potrzeby rekrutacji jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego w szczególności z art. 221 ustawy - Kodeks Pracy. Przesłanką legalizującą proces przetwarzania danych osobowych podanych dobrowolnie przez kandydata, wychodzących poza zakres danych wskazanych w art. 221 ustawy - Kodeks Pracy oraz kandydatów wyrażających chęć wzięcia udziału w przyszłych rekrutacjach organizowanych przez Administratora będzie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą.
-
Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych po podjęciu decyzji o przystąpieniu do procesu rekrutacji jest obowiązkowe w zakresie określonym art. 22 ¹ kp oraz warunkuje możliwość ubiegania się o przyjęcie do pracy i ewentualne dalsze zatrudnienie. W przypadku podania danych osobowych wykraczających poza w/w przepisy prawa – podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne ale warunkuje możliwość udziału w procesie rekrutacji.
-
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w imieniu administratora danych przez upoważnionych pracowników wyłącznie w celach, o których mowa w ust. 3.
-
Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji celów określonych w ust. 3. W przypadku negatywnego wyniku rekrutacji Pani/Pana dane będą usuwane bezzwłocznie po zakończeniu rekrutacji chyba, że w określonym zakresie wymóg archiwizacji przewidują przepisy prawa – wówczas przez czas określony w tych przepisach. Wyjątek stanowić będą dane osobowe kandydatów, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie ich danych do celów przyszłych rekrutacji - w takim przypadku Uczelnia będzie przechowywała dane nie dłużej niż do jednego roku od zakończenia pierwszej rekrutacji, w której kandydat brał udział.
-
Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa. W przypadku złożenia dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora, tj. podmiot będący operatorem usługi pocztowej.
-
Na zasadach określonych przepisami RODO przysługuje Pani/Panu:
-
prawo dostępu do treści swoich danych,
-
prawo do ich sprostowania, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym,
-
prawo do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także przenoszenia danych – w przypadkach przewidzianych prawem,
-
prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
-
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.